Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε (ή μέρος της παραγγελίας σας) και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή των χρημάτων σας.
Όροι Επιστροφής
- Το αίτημα επιστροφής να μην ξεπερνάει τις επτά (7) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας
- Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική (εργοστασιακή) της κατάσταση
- Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε να μην έχει γίνει ειδική παραγγελία από τους προμηθευτές-αντιπροσώπους
Διαδικασία Επιστροφής
- Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημά μας, μπορείτε να το επισκεφθείτε με το προϊόν και αφού ο αρμόδιος υπάλληλος το ελέγξει, να σας καθοδηγήσει για τα περαιτέρω
- Αν παραλαμβάνετε μέσω μεταφορικής, τότε:
- Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένη κατά την επιστροφή του
- Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο αναφέρετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί κατάλληλο για επιστροφή
- Αποστέλλετε το προϊόν μέσω του πρακτορείου μεταφορών το οποίο σας παρέδωσε την παραγγελία σας, υπόψιν «Τμήμα Επιστροφών»
- ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη
- Στην περίπτωση που το προϊόν δεν είναι κατάλληλο για επιστροφή, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ίδιου (πελάτη)
Υπαναχώρηση
Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες.