Menu
Your Cart

Όροι Χρήσης

Είναι υποχρεωτικό να γίνω μέλος για να κάνω παραγγελία;

 

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να γίνετε μέλος προκειμένου να καταχωρήσετε την παραγγελία σας. Ωστόσο, στην περίπτωση που εγγραφείτε ως μέλος απολαμβάνετε επιπλέον υπηρεσίες που προσφέρει η MetroHome καθώς και πιο εύκολη πρόσβαση στις παραγγελίες σας μέσω του λογαριασμού σας.

 

Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέσιμα;

 

Στη MetroHome προσπαθούμε να έχουμε όλα τα προϊόντα μας διαθέσιμα για παραγγελία. Παρόλα αυτά, προκειμένου να είστε 100% σίγουροι ότι η παραγγελία που κάνατε δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα (προϊόν που έχει εξαντληθεί ή καταργηθεί), εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας άμεσα ώστε να σας ενημερώσει σχετικά.

 

Θα μου στείλετε επιβεβαίωση της παραγγελίας μου μέσω email;

 

Κάθε παραγγελία η οποία καταχωρείται επιτυχώς στη MetroHome μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος συνοδεύεται από ένα email επιβεβαίωσης. Σε αυτό, υπάρχει η αναλυτική κατάσταση της παραγγελίας, με τα προϊόντα τα οποία έχετε παραγγείλει, το κόστος τους, τη διεύθυνση παράδοσης, καθώς και η απόδειξη αγοράς.

 

Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;

 

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει πληρωθεί, μπορείτε να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε σε αυτή. Στην περίπτωση που έχει γίνει πληρωμή και επιθυμείτε αλλαγή, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα στο 2104530840.

 

 Που είναι ο εκθεσιακός σας χώρος;

 

Ο εκθεσιακός χώρος της MetroHome βρίσκεται στον Πειραιά, στη Λεωφόρο Χατζηκυριάκου 53 (Τ.Κ. 18538), πολύ κοντά στην Πύλη 11 του Λιμανιού του Πειραιά.
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του εκθεσιακού χώρου;
Ο εκθεσιακός μας χώρος είναι ανοιχτός για τους πελάτες μας τις εξής ημέρες και ώρες:

▪ Δευτέρα & Τετάρτη 09:00 – 15:00
▪ Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 09:00 – 14:00 & 17:00 – 20:00
▪ Σάββατο 09:00 – 15:00
▪ Κυριακή Κλειστά

Τις Κυριακές ο εκθεσιακός μας χώρος δεν λειτουργεί.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τη MetroHome;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2104530840, μέσω email στο info@metrohome.gr, καθώς και μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας επιλέγοντας «Επικοινωνία». Επίσης, μπορείτε να αποστείλετε την αλληλογραφία σας υπόψιν MetroHome στη διεύθυνση Λ. Χατζηκυριάκου 53, Πειραιάς, 18538.

 

Τι συμβαίνει αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί η παράδοση;

 

Στην περίπτωση που ένα προϊόν έχει εξαντληθεί, μπορεί να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας, εφόσον έχει γίνει ήδη η πληρωμή.
Η ίδια δυνατότητα υπάρχει αν η παράδοση παραγγελίας που έχει πληρωθεί καθυστερήσει και δεν επιθυμείτε πλέον το προϊόν.